Åldersnojja?


Jag fick frågan, har du ångest inför slaget trettio? För några år sedan skulle jag tveklöst ha svarat JA! Jag har egentligen alltid svarat ja på den frågan. På något vis har jag levt med ständig ångest för att ha gjort lite för lite i relation till min ålder. Retroperspektivt kan jag säga att jag alltid har haft fel. Jag har faktiskt gjort ganska mycket i förhållande till min ålder.

Hur som, imorgon fyller jag och jag kan ärligt säga att jag tycker att det passar. Jag har två barn, stadig relation, bil, boende (n), företag och kapital. Det är väl nu man ska vara trettio. Det är ju så här det ser ut. Jag är nöjd.



www.malin-helena.se/?paged=3

Kommentarer
Postat av: Erika

Trevligt att höra! Lite svårt att fatta bara att man verkligen är där bara...-)

2009-12-04 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0