Radio

P4 Extra Lotta Bromé


Det här med radiokanal speglar det ens person? Ja, till viss mån gör det det. Jag lyssnar på P4 allt som oftast. Vad det står för är subjektivt såklart. Du kanske tycker att jag är mossig... Eller lärd och intresserad... Ja, vad än så gillar jag P4 och allra hellst P4 EXTRA med Lotta Bromé. Hon är så otroligt skarp. Hon ställer bra frågor och går djupare. "Hur känns det" -frågan exiterar inte. Idag var Andreas Carlsson gäst hos henne. Förutom att han är en vacker man är han också väldigt driven. Hans framgång skvallrar såklart om det men det märks också på hans sätt, hans engagemang. Jag beundrar människor som han, som Erik Penser, som New wave group grundaren. Det är något visst med dem. Jag vill så gärna veta mer. Vad har de? Vad är skillnaden?

Kerstin Ekman, Andreas Carlsson. Foto: Scanpix

Bilderna är tagna från Srs hemsida

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Håller med.. Så intressant att höra om andra människor! Man kan alltid få nån ny infallsvinkel att filura på.



Hoppas allt är bra med dig o att du får ett Gott Nytt År!!



Kram Jeanette

2009-12-30 @ 22:44:16
URL: http://alltoingetmedjeanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0