Kaffe!



Genom snöstorm plöjdes vagnen fram mot Maxi. Kaffe, eller snarare avsaknaden av det fick mig att orka famåt. Tvillingvagnens hjul pressade snön år sidorna likt plogbilens blad... yada yada yada.... Tänk er Ranelidska...

 

Jag tror fasiken att jag börjar bli gammal. Vi hade slut på kaffe i morse, självklart visste vi det redan igår a.k.a när det tog slut men förvånad blev jag ändå i morse och lätt irriterad över just faktumet. Jag vill ha kaffe på morgonen! Efter några timmar inne beslöt vi oss så för att utmana snön. Som snögubbar kom vi hem och med det svarta guldet i påsen.  Äntligen! Men till det gamla, jag fick ont i huvudet, jag tror av avsaknaden av kaffet. Visst har ni hört det eller känt det ni också?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0