Melon!



Näe, nu får det vara nog! Jag har tänkt, det kommer av sig självt... Jag har "skyllt" på graviditeterna, det var ju inte så länge sedan jag födde... Jag har absolut tänkt, jag har varit gravid i nästan två år det tar lite tid... Men näe, nu får det vara nog. Mirakel inträffar sällan. Jag får helt enkelt engagera mig om mina extrakilon ska lämna min kropp. Inge kakor, bullar, godis eller glass. En stor ansträngning för mig ska ni veta, jag är den fikande typen. Motion vore bra, jag ska försöka få till det i lite större utsträckning än Paolo och sittups på badrumsgolvet innan dusch...

En snygg våg vore på sin plats, en med bakelser på för att riktigt fira! www.dixie.se

-Mamma, till nästa namnsdag?! :-) Cattan kan ta reda på vart de finns. 





Frukt har hitintills varit min räddning. Det är riktigt gott! Klart att jag ätit frukt förut, jag är bra på det men nu kanske jag har tänkt lite mer på det. När sockersuget har gjort sig påminnt har en apelsin tagits fram. Töserna gillar det lika mycket som mamman. Nan, atemin och mmmeln är det vi ätit mest den här veckan




Kommentarer
Postat av: Frida

Skruttungarna så söta de är! Jag har oxå börja tänka i de banorna, mitt första steg börjar på måndag. 1 månad utan godis och chips är vad jag ska starata med. Förhoppningsvis fortsätter jag längre men måste börja någonstans.



2010-01-09 @ 12:51:03
URL: http://fridasnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0