Dalahjärta


En del av mitt hjärta tillhör Dalarna i stort och Sommarhagen specifikt. Mest gillar jag att det är en annan känsla och själ i Dalarna än här på mina geografiska hemmaplaner. Jag gillar naturen och husen, det är egentligen helt fantastiskt att det bara några timmar härifrån kan se och vara så annorlunda.

Irmas uthus är en liten butik, en pytteliten butik som finns hemma på tomten hos en familj. Där finns många naggande goda sötsaker och den del av mitt hjärta som tillhör Dalarna vill gärna bära ett sånt här fint smycke!

Sara´s underbara hantverk i silver

Bilden är lånad från Irmas uthus. Kolla in där på www.irmasuthus.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

sv; haha ja, verkligen! men jag tror att det är meningen att man skall vara spyless. det gör det nog lättare att hantera smärtan!

2010-06-08 @ 18:15:38
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Therese

hej! Känner igen det där med Dalarna, Det finns alltid en plats i hjärtan åt det=)Synd bara att jag har lite längre ner. Vi pratade om det på jobbet för en dag sedan att man ser när man kommer in i Dalarna som du säger, det är det som är så himmla mysigt, ha det bra. kram från oss

2010-06-08 @ 19:28:41
URL: http://tezzzi,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0