jajajaja

En perfekt dag idag. Vaknade, tranade, ja min man har kommit pa att vi ska gora det varje morgon efter frukost och inte mig emot. Bara han startar igang det sa ar jag glad och med. Han tranar ju varje dag hemma sa hans kropp har fatt en smarre chock av att komma hit och vara utan gym... hahaha

Vi packade picknick lunch och cyklade ut pa La Manga. Lunch pa stranden, mys i solen. En hel dag senare och en klanning till mamman rikare kom vi hem igen. En perfekt dag! :-)

Nu ska Lisan och mamman handla lite mat.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men åhh så skönt det låter! Jag är överlycklig för nu har våren kommit till malmö, hoppas den stannar bara... Två dagar med sol gör att det spritter i kroppen.



SPH

2010-03-03 @ 19:41:45
Postat av: Erika

Låter underbart! Upp hit har våren dock inte kommit än...... Ha det fortsatt skönt. Kram

2010-03-04 @ 16:10:29
URL: http://erikasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0