3år och en cykel! Nu är vi redo för Elice ...

img_1833 (MMS)

3år och en cykel! Nu är vi redo för Elice stora dag. Tror att vi längtar lika mycket som hon! :-) by the way, nu förstår jag min mamma och alla andra mammor med för den delen som varje barns födelsedag börjar meningar som "åh, för 3 år sedan idag så började jag känna... Det är något magiskt över födelsedagar och absolut speciellt den första. Just i detta nu för 3 år sedan låg jag på Danderyd med dropp i armen för att sätta igång värkarna...


Kommentarer
Postat av: Erika

Gratta tjejen i morgon från Wilmer och oss två andra :-)

2011-03-10 @ 21:36:46
Postat av: christina

Gratta stora tjejen från christin och lennart. Ses snart kram

2011-03-11 @ 09:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0