135 miljoner


De säger att man kan leva på hoppet. Jag gör det just nu, hoppet om att vinna 135 miljoner kronor! Min älskade bror gav mig frågan för någon dag sedan över en kopp kaffe och en glass, -vad skulle du göra om du vann 135 miljoner? Tanken är ju svindlande och miljonerna många så något finurligt svar fick han inte, endast det självklara, men det är ju gott nog. Jag skulle bygga mig mitt hus, jag skulle slösa på kläder och ting, jag skulle ge min familj och mina vänner och jag skulle våga satsa helhjärtat på en eller två av mina ideer! Vad skulle du göra?

Mitt hopp, eller vårt hopp ska jag säga, för jag delar det med min bror, xstår just nu till 10 veckor plus joker... Jajjemensan, vi har lagt upp ett lottosystem! Säga vad man vill men jag har chansen på 135 miljoner kronor! Har du tur kanske jag vinner!

Kommentarer
Postat av: Frida

Spännande, tänk om ni vinner!!! 135 miljoner är ju helt obegripligt mkt pengar och tror inte att så mkt pengar skulle varar bra för en människa. Jag skulle vilja bjuda hela min familj på en riktig långsemester och köpa mig ett hus eller en riktigt fin våning kanske både och...



Lycka till!



SPH

2009-08-13 @ 10:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0