En dröm ,en verklighet, ett kanske



Jag vill så gärna kunna ge mina töser lite grönt gräs under fötterna och jag vill det nu! Bygga hus, det ska vi göra, men innan det blir möjligt måste jag börja jobba igen så att vi får in två inkomster. Och eftersom Thea bara är fyra månader så kommer det att dröja innan jag kan börja...

Därför tänker jag såhär, en kolonistuga! :-)

Perfekt egentligen. Kort bilväg, töserna älskar inte att åka bil...(än)... Litet sött hus, förhållandevis stor tomt, barnsäkert och ganska billigt.



Det är visning på torsdag, då ska vi dit!

Tänk allt lek i vattenspridaren, alla grillkvällar och alla mysiga stunder på altanen i solnedgången... jag är såld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0