Jag springer inte...


...jag hatar det! Jag tycker att det är jobbigt. Jag hinner tänka på hur jobbigt det är. Jag vill inte. 

MEN

Jag gör det ändå. 


Efter att två barn under en väldigt kort tid trängts i min mage och givit mig kravings och slappt skin så måste jag pallra mig ut. Varannan dag är målet och som extra krydda på moset armhävningar, plankan och situps. Min förhoppning är inte "beach" det har jag givit upp, men lite mindre hullhäng över byxlinningen är att föredra. 

En mycket hemlig hemlighet är dock att jag så här efter några turer faktiskt gillar det, men, som sagt, det är en mycket hemlig hemlighet!

 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad duktig du är! Jag kommer aldrig att gilla det, eller kanske om jag skulle väga 10 kg mindre och bara flyga fram...

SPH

2009-08-11 @ 10:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0