Mysig planering


Det är något visst med att resa bort, all längtan och planering, alla drömmar och tankar. Om några dagar flyger vi till varmare bräddgrader och jag bara älskar den fas vi befinner oss i nu. Vad ska vi packa? Har vi alla grejer? Vart är solskyddet och badringen? Vilka klänningar ska jag ha med mig? Vi måste komma ihåg blöjor, tvättlappar och välling... Vad ska vi ha på oss dagen, eller snarare natten, då vi flyger? Vi åker hemifrån mitt i natten, kvart i tre och kommer fram på förmiddagen, kallt här, varmt där.  Och bäst av allt, när ska vi åka hemifrån. Vilken tid nåste vi lämna hemmet för att hinna?

Titan X2 Familjepaket  55cm+67cm+73 cm+ Beautybox - 6 färger

www.vaskan.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0