30 och sjuk



Däckad och halvdöd, ja, det är så jag kommer minnas min 30års dag... Elice blev smittad på dagis i onsdags och låg hemma torsdag och fredag. Jag fick magsjukan på lördag morgon och den satt i ett helt dygn. Har nog aldrig varit så uträknad i hela mitt liv! Kräktes, frös och hade fruktansvärt ont i lederna. Usch!!!

Tur att festen redan gått av stapeln! :-)

Theatös blev också smittad och började sin resa genom helvetet på lördag kväll. Pappan är den enda som stått på benen, viklet är konstigt eftersom det är han i vår skara som brukar bli så sjuuuuuuuuuk...


Kommentarer
Postat av: Erika

En fördel är ju att du garanterat kommer ihåg din 30 årsdag :-) Kanske dock inte på det sett du önskat. Kram. (Du får hitta en reservdag.)

2009-12-07 @ 16:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0