Bra saker

Visst är det så att vissa saker är man för evigt tacksam att man köpte. Det behöver inte ha kostat mycket men man är förevigt nöjd. Jag har två jackor, båda från HM som faller in i den kategorin. Den ena köpte jag säkert för 10 år sedan och den fungerar fortfarande. Jag känner mig alltid lika snygg och rätt i den! En anna sak är mina "Uggs". Åh, så jag använder dem. Varenda vinter och en långbit in på våren sitter de på. Så sköna. De börjar dock bli lite slitna så ett par nya kan komma väl till användning. Vad tycker ni? Vilken färg? Ska jag satsa på någonting nytt...

   


Eller köra på samma?



http://www.uggbootsuggstopsale.com.au

Kommentarer
Postat av: CataLina

är inte ett stort fan av uggs, de ser inte så bra ut men jag kan tänka mig att det är otroligt sköna... jag röstar på att du ska köpa mörkbruna!

2009-12-17 @ 20:19:03
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0