Dagispynt


Ni vet, ni har alla sett det, dagispyntet. Eget, andras, andras barn... 

När jag tittar på allt som mamma sparat efter mig kan jag tänka Herregud vilket kraffs! Men nu, på riktigt, det Elice kom hem med idag är bland det sötaste jag sett! En fin glittrig rosa och blå kula, två snöflingor med socker på för den äkta känslans skull och ett stort pepparkakshjärta, kavlat och dekorerat med nonstop. Så fina!

För att särskilja och markera gick vi ut i skogen och letade upp en vacker gren som vi sedan hände upp i taket i vardagsrummet. Nu hänger grenen där i ljusskenet pyntad med Elice alster och varje gång jag tittar dit blir hjärtat extra varmt!

För er som inte förstår gren i taket...


Bild lånad från, http://inredningsbloggen.blogg.se

Vår hänger också över vår vita side board fast är ju som sagt pyntat med mycket finare pynt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0