Frihet på hjul

Min frihet stavas B I L. Min bil är min bästa! Jag har haft en sedan innan jag fick körkort och tror fasiken att jag ungåtts med den varenda dag (Miljökämpar göra sig icke besvär, min frihet går inte att föhandla, jag kan köpa utsläppsrättigheter). Några tappra försök har gjorts ifrån mannen min innan töserna kom om att endast ha en bil. Tack, men nej tack. Jag måste, faktiskt för min överlevnads skull, alltid ha tillgång till bil. Den är redo när jag är redo, den åker den tid som jag vill åka, a.k.a jag behöver aldrig springa till den... och den tar mig hela vägen fram.

Erkännas ska att jag under en mycket kort tid delade bil med mitt förra hjärta men om ärligheten skall fram så betraktade jag den som bara min ändå. Tror att han gjorde det med! :-)

Summa av mumma. Min bil, mitt liv.

Min pärla är blå, midnattsblå, men den skulle lika gärna kunna vara fylld med hjärtan. By the way, varför finns det inte mönstrade bilar? Jag skulle ÄLSKA det!


http://www.mynewsdesk.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0