Missed?

Har ni, kära läsare, saknat mig? Ja jag vet, jag har varit katastrofal på sista tiden, intetsägande för att svänga med orden hahaha

Är just hemkommen efter ett styrelsemöte med vår bostadsrättsförening. Jag vet inte vad det är med ordförandeskapet men det är någonting i det som kallar och som ligger i generna.

När jag var liten kommer jag ihåg min mamma som ständig ordförande, hon var det i allt, oavsett vad hon höll på med. Jag funderade inte direkt över det då, mest noterade, men det är nu jag kan ägna det en tanke. Vi är ju precis lika! Jag förstår verkligen varför hon ville och fortfarande vill vara ordförande. Man får bestämma, hålla taktpinnen och delegera. I love it! Jag måste fråga min mor vad det är som driver henne för även om detta är genetiskt (?!) så är vi inte lika, vi handlar på helt olika sätt och har olika utgångspunkter i resonemang. Hmm, jag måste slå henne en pling på en gång!

//J

Kommentarer
Postat av: Frida

Äntligen tillbaka! SOm jag har längtat! Har varit inne och kollat hela tiden och väntat på snöbilderna med töserna... Nu har även vi fått snö!



SPH

2009-12-17 @ 07:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0