Det sämsta!

Jag kan ärligt säga att jag aldrig, och då menar jag ALDRIG, varit med om något så dåligt som 3 och deras telefon c902 från Sony. Jag har haft problem sedan dag ett och inte bara små problem utan stora -min telefon ringer inte jag kan inte svara den går inte att ladda- stora problem. Mitt helvete till telefon har varit på lagning under 6 månaders tid allt som allt och jag har till och med fått en " ny" men ingenting hjälper. Som grädde på moset så slutade min överladdning av bilder att fungera. Alla bilder tagna från igår "går ej att kopiera"... Jag måste återigen pallra mig ner till affären och reklamera, den här gången tänker jag inte vara trevlig och tillmötesgående som jag brukar,nej, nu åker hjärnhandskarna på!

Dagens "Today" hade visat jättefina bilder på Hugo, Filip, Elice, Thea och Mikaela när de liker i Stadsparken. Vi har haft en jättemysig dag med dem, blev bjudna på  förstaklassig lunch, fika och lek hemma hos pojkarna innan det bar av till Fågelsången för glass och utelek i Stadsparken.  Nåja, kanske går det att fixapå något vänster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0