Min bror


Min bror är egentligen väldigt lugn men han tänder till på orättvisor, så som det ska vara.

Jessica säger:

alla är inte som du

jocke säger:

exakt, synd, världen skulle vara en bättre plats att bo på annars

Jessica säger:

mycket

lugnare

nästan helsovandes...

jocke säger:

ja men vet du vad!!

Jessica säger:

vad?

jocke säger:

idag så skulle jag tanka på macken så var alla pumpar upptagna och det var kö till dem

Jag står först i kön till min pump och har en bil bakom mig

När bilen som tankat börjar köra iväg kommer en kille på Mc och kör förbi och ska börja tanka

Jessica säger:

näe!

jocke säger:

Jag blev helt vansinnigt arg och flög ur bilen och Sa med en väldigt Höjd och arg röst!!

- Flytta på Dig!

-Flytta på dig, Annars FLYTTAR jag på dig!

Jessica säger:

och vad hände?

jocke säger:

han blev arg och ilskna till och skulle säga något... men då börja jag gå mot han och då starta han sin mc och körde iväg från macken


Kommentarer
Postat av: cat

haha... my darling!

2009-07-14 @ 11:33:32
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0