Nej!

Elice har ett nytt favorit ord, NEJ. För en mamma som gillar positiva tankar och lösningar är just det ordet lite frustrerande att höra. Det blev så mycket nej en dag att jag var tvungen att ta till psykologkunskaper för att se vad som stod på, har jag format ett nejsägande bara eller är det en fas? :-) Det är en fas! jajaja!

Tydligen så förstår min tös nu vid en ålder om 15 månader att hon inte längre är en del av mig utan att hon är en egen individ. Hon testar gränser och säger nej, mest för att hon kan, inte för att hon menar det. Jag spår att hon kommer att bli en glad och framåt tjej som har lätt för sociala spel och som inte är rädd för att testa gränser, ej heller att sätta dem. Vi får se, om tjugoår sådär... :-)
 
 

Ska Thea åka björnen ska Pippi!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken fin startsida! Även roligt att se att det inte bara är vi som har leksaker i många av våra tum :-) Vilken sötnos föresten .-) Kram

2009-07-13 @ 22:30:46
URL: http://erikasdommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0