Vänner

För ett tag sedan var jag lite ledsen över att tiden med mina vänner reducerats till nästan ingen alls. Träffar man inte sina vänner betyder det då att man inte har dem längre? Måste man ses för att finnas?

- Jessica, det finns nära vänner och så finns det kära vänner

- Hur menar du nu?

- Nära vänner är de man träffar ofta, som vet vad som händer i ens vardag. De finns där idag men kan vara borta imorgon. Kära vänner är de som finns i ens hjärta. Kanske ses man inte under år men man finns där för varandra, ett samtal bort. Vi är kära vänner, du och jag.

Min kära vän är klok. Ledsamheten är förvandlat till ett leende och tryggheten är åter funnen. Tack!

Kommentarer
Postat av: Frida

Så fint sagt, vem var den kloka? Du är en väldigt kär vän till mig!

SPH

2009-07-14 @ 21:32:05
URL: http://fridasnyaliv.blogg.se/
Postat av: Mickis

Träffsäkert! Precis så är det!

2009-07-14 @ 23:02:22
Postat av: Emma

Så är det absolut!

Väldigt bra sagt! Tycker om mina kära vänner och du är absolut en av dom för mig! LER

2009-07-14 @ 23:54:20
URL: http://emmassota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0