Äntligen!!

Nu e dynor och kuddar till balkongen klara!!! Blev fint! :-) Fast än e ju bilden inte riktigt klar... Min man brukar säga att jag lever i bilder. Jag målar upp senarios och händelser, ser stora helheter innan början ens är påtänkt. För att komma närmre min helhet krävs bänken/sideboarden, krukan och så en ny grej... en hemmagjord dubbelkruka. Såg en i ett skyltfönster idag och tänkte att en sån vill jag ha! Vi har en hel massa brädor och grejer så jag tänkte använda mig av dem och snickra ihop en liten låda. Tänker en rektangellåda med ett handtag som går längs med långsidan... en sån ska jag göra! För att piffa lite extra målas lådan vit, sandpappras lite här och var för att få ett slitet intryck och sedan tänker jag "decupera" dit några rosor, Vad tror ni om det?


                                                                               Servett Rosor  




                              


www.nordljus.net och www.fridasgard.se

Kommentarer
Postat av: Erika Andersson

Hej! Vad duktig du r som skriver med jämna mellanrum! Hoppas att Lisen blir bättre snart, Du, det är mkt rosor i ditt liv nu......... :-) Om dina drömmar och tankar blir verklighet blir det mkt trevligt och mysigt hemma hos dig tror jag allt. Ha det bra. Kram Erika

2009-06-28 @ 00:18:38
URL: http://erikasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0