Hello Kitty

I helgen var vi på 5års kalas i Sandviken. Min äldsta vän, och då menar jag inte till ålder, Marias dotter Filippa fyllde år. Såå söt!  Allt hon önskade sig var Hello Kitty... Hon fick drivor med grejer! Det lite trixiga med Hello Kitty är dock att i 99% av alla tryck så figurerar hon i färgerna rosa och rött, Filippas mamma gillar inte rosa... Efter mycket letande hittade jag ett linne och ett par shorts i blått, vitt och orange, lyckan var gjord! Nu var det ju inte Maria som fyllde år så en del rosa grejer slank ner ändå!

Se hela bilden

Maria är för övrigt helt fenomenal på att baka! Jag kan med handen på hjärtat säga att hon är den bästa jag vet! Jag försöker få henne till att starta eget, vilket är en liten dröm hon har, dock rimmar det illa med yrket hälsopedagog tycker hon :-) jaja, måste allting passa???


www.milda.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0