När regnet öser ner

På midsommarafton var vädret ju si sådär, i alla fall där vi befann oss i världen, så jag drog på mig mina gummistövlar för att riktigt kunna traska omkring. Jag fick många fina kommentarer, de är nämligen svarta med rosa blommor på :-) Nu var det ju ett år sedan jag köpte dem men har hittat några andra för inspiration om någon känner sig manad till lite blommiga fötter!

GUMMISTÖVLAR MÖNSTRADE GUMMISTÖVLAR MÖNSTRADE  GUMMISTÖVLAR MÖNSTRADE


149 kr paret på http://www.rusta.se/


För den som känner sig manad till lite dyrt plask, http://www.brandos.se/


Hunter: Original SilverViking: Retro SpinViking: Fairy Mum


Midsommar blev riktigt lyckat, lunch i traditionellt tecken med sill och jordgubbstårta, hos min kära faster. Dans kring midsommarstång på dan och grillning med vänner på kvällen. En tanke slog mig dock när vi just klev in i ringen kring stången. Min äldsta dotter, min mamma och jag tränger oss in och helt plötsligt befinner jag mig brevid en vilt främmande man som tar min hand. Helt naturligt i midsommardansens tecken, fantastiskt absurt  i alla andra sammanhang... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0