Picknick!

Åh, så mysigt det är med picknickar! Det har blivit aningens svårare och en hel massa kladdigare sen mina töser kom till världen men precis lika gott och pysigt!

Igår hade vi en spontanpicknick, ni vet en såndär -handla sallad på macken picknick. De blir ju inte lika stiliga som de genomtänkta men å andra sidan är det ju omgivningen man mest picknickar för. Vår bestod av en prunkande lila midsommarblomsterinringad äng toppad med en liten sandstand och en evighetslång brygga. Allt badandes i blå himmel och sol. Väldigt fint måste jag säga!

Hade picknicken dock varit genomtänkt skulle jag serverat den på dessa fina tallrikar!



och druckigt ur dessa fina muggar!



Kanske hade jag även drickan på kylning i denna...



ja, kanske kanske!

www.systerlycklig.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0