Åh, så mycket fint det finns!

Just nu, i mammaledighetensdagar vill jag inget hellre än att fixa och trixa både med mitt hem, mina töser och mig själv. Pratade med min kära granne om detta igår och då hon känner precis likadant kom vi fram till att det var just för att vi var hemma. Vårt hem är verkligen vår borg, istället för personalmöten sitter vi i köket och funderar på köksluckor och kakel. Kanske kan man fixa...

När töserna (och mannen) sover får jag lite egentid, sån tur för mig att nätet finns! Jag har ett oerhört behov av att veta vad värlen har att erbjuda.

Idag bjuder den på en fantastiskt fin tunika från The Orient. Helt sagolik!
 Vit tunika m rosor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0