Elice & Thea, Estelle & Thild

Jag håller på att göra om en gammal kista, en trälåda med lock, till en leksakslåda med charm (hahaha) till mina töser. Den är numera vitmålad och väntar på att jag ska få ändan ur vagnen och inhandla decupå(?) lack. Jag ska nämligen skriva ut mina tösers namn och decupera (?) dem i det högrahörnet längst nerpå kistans lock. Tror att det kan bli fint, i tanken ser det riktigt bra ut ialla fall!

Hellst av allt skulle jag vilja skriva tösernas namn i typsnittet som hudvårdsserien Estelle & Thild är skriven i, men hur jag än letar bland typsnittssidor så hittar jag det inte. Jag får helt enkelt nöja mig med något liknande..

Estelle & Thild www.estellethild.se har en så fantastiskt fin och snygg marknadsföring just nu. Deras reklambilder är helt otroliga, så rätt för märket, för sommaren, för märkeskänslan. Jag skulle kunna prata i evigheter om hur snygg reklamen är men väljer att avsluta här :-) Klistrar in en bild istället så att ni kan få se vad jag menar och dillar om!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0