Jag skriver om saker jag tycker om, saker jag gillar...

För de dagar jag bloggat och för de dagar jag kommer att blogga... Jag måste klargöra, jag vill klargöra för man vet aldrig...


Jag skriver om saker jag tycker om, saker jag gillar. Jag hittar inspiration och ting på nätet, i butik, i natur, överallt där jag lever och verkar. Jag klipper och klistrar, jag lånar och visar upp. Min intention är att alltid nämna varifrån bilderna kommer, med www eller på annat sätt. Jag hoppas och tror att de lånade ifrån inte misstycker men om de mot förmodan skulle göra det (om de nu också skulle hitta hit! :-)) så ber jag om ursäkt i förhand och lovar att redigera inlägget sarast möjligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0