Min älskade man!

- Du, visst pratade du om några ringar förut?

Min man ÄR romantisk, han kommer hem med blommor, oftast rosa rosor, han skickar söta sms och han är oerhört uppmärksam.

- Du kan väl beställa dem så får du dem i morsdagspresent.

Vad han inte är dock så är det en fena på datorer... Han gillar det inte alls! (Han är en man som jobbar med kroppen, och let me tell you, inte mig emot! :-) )


Jag gillar namnsmycken, jag gillar tanken. Det finns så många tillverkare, av olika kvalitet och stil. Jag har fastnat för Angela Knutas, www.angelaknutas.se  Dessa ringar med tösernas namn kommer attpryda min högra hand inomen snar framtid!

Tusen tack min älskade!

namnring 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0