Min lilla Oliv

På morsdag fick min söta mamma en namnhalsband med mina barns namn... Jag funderade länge innan jag bestämde mig för att det var ok men mina barn e ju trots allt min mammas barn med! :-) Dessutom är det lite gulligare att ha namn på två små töser runt halsen om någon skulle fråga än två vuxna barn...



Så här blev halsbandet, dock med en annan kedja. Måste tillägga att det ggör sig inte rättvisa på bild, halsbandet e mycket finare i verkligneten :-)

En stort TACK till Liselotte som ligger bakom Min lilla Oliv för hon skickade halsbandet till mig trots att min betalning inte kommit fram till henne, allt för att min mor skulle få sin present i tid. Det kallar jag service!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0