Världens bästa, färghandel, man och pappa...


Måste på puscha lite för världens bästa färghandel, Lasse & Classes, de är helt fantastiska. Till vårt sovrum ville jag ha en ljusblå färg, samma färg som vi har på en vas. Jag tog med mig vasen och kom hem med en perfekt blå färg! :-)

Jag är ganska mycket för att göra om och måla om, tror vi har bytt färg på alla väggar i vårt hem under de senaste åren... Det är kul att förändra och att måla om går snabbt, eller det går snabbt för min man i alla fall... :-) Att tapetsera e lite krångligare, tur för mig så har jag en väldigt kunnig pappa! Han satte upp denna tapet, fyndad på rusta, i tösernas lekrum. Såå fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0