Vårt kök

Vi håller på att fixa om lite i vårt kök. Min man gillar kökssoffor och en lite lantlig stil. Jag är lite striktare men e man två så måste man ju kompromissa och efter något år i min smak är det nu dags för hans! Vi har fixat kökssoffa, klätt om den i marin, röd och beiga toner, vi har bytt gardiner och möblerat om. Krukor har bytts ut och tavlor flyttats på. Det blev fint måsta jag medge, riktigt hemtrevligt :-) Jag skulle dock vilja förgylla med lite ljus, gillar den här vita från http://www.nordljus.net/. Förresten, om ni inte kikat in på deras sida så gör det! Det finns så mycker fint där så man vet knappt vart man ska ta vägen!

Lykta Bamboo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0