Frida, jag är dig ständigt trogen


Kl.21.55, mitt hus är tyst, två töser och en man har somnat för natten, endast datorns mjuka surr och flämtandet från några värmeljus hörs. Det är mörkt och varmt. Mobilen ringer, lite vasst skär den genom tystnaden. Vid trycket på den gröna luren byts så tystnaden och signalen mot lljuvliga Magnus. Han är i Malmö ikväll och visar sig från sin bästa sida. Frida är där med honom. Minnen väcks till liv, jag flyttas till en anna tid ett annat ställe en annan era. ...jag är, jag är dig ständigt trogen dig...

Frida, inget sagt, allt nämnt. Allt tänkt och uppskattat. Jag är dig ständigt trogen dig! 

 


www.gex.se


Kommentarer
Postat av: Frida

Me löve yo!

2009-11-10 @ 14:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0