ICA MAXI

Men gud så bra ICA är! Elice är väldigt inne på att pyssla om sina dockor och mysdjur just nu, hon bäddar ner dem i dockvagnen, i hennes säng, på golvet och i soffan. De vyssas och vi ska viska för att inte väcka... För att ge henne ytterligare ett ställe till att bädda ner på så tänkte vi att tomten skulle få komma med en docksäng i år.
Efterson både Lisan och jag gillar Kitty så får det bli en sådan.


Sanrio, Hello Kitty, docksäng

Jag hoppade runt lite på nätet för att försöka hitta olika köpställen och dömom min förvåning vilken STOR prisskillnad det var bland de olika ställena. www.lekmer.se där bilden även är tagen från var överlägset bäst på nätet 229:- plus frakt 75:-. Leklust, Br och Barnens hus fick ett samtal och som dyrast kostade sängen 399:-.

En beställning från lekmer.se var bara ett klick bort när jag kom på att våran ICA MAXI vid senaste besöket hade fått in en hel del Kitty kelsaker. Jag pausade beställningen och slog dem en signal. 249:- blev svaret. Taget! Helt fantastiskt att en livsmedelsbutik slår leksaksbutikerna!

Kommentarer
Postat av: jellica

haha har ingen aning. Men jag antar att det egentligen är ett gäng underbara tjejer som skämmer ut sig genom att spela urkorkade blondiner.

2009-11-21 @ 20:56:26
URL: http://jellica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0