Paolo Roberto


Vikt väktarna, mirakelpiller, Nutrilette, Gi och fler därtill. Ni som känner mig vet att jag mer än gärna hånar dessa diter, på riktigt, logiken är väl lite tydligare än så... För att gå ner i vikt måste man förbränna det man stoppar i sig OCH lite till.

Jag säger inte att det är lätt, jag kan däremot säga att det är riktigt svårt. Just nu tampas jag med en si sådär 8kg övervikt. 8kg! Jag väger 72kg istället för mina lagom 64kg. Behöver jag säga att varken byxor eller toppar sitter som de ska... Observera att dessa kilon är anpassade för mig, man kan väga både mer och mindre och känna sig både stor och liten.

I en tid av småbarn där jag kämpar med att hitta någon tid över huvudtaget till över för bara mig har jag ändock hittat en bra lösning;

Träna en kvart om dagen med Paolo Roberto
www.adlibris.se

Träna en kvart om dagen med Paolo Roberto.

Han plus en sund inställnig i matfrågan ska bli min nya melodi. Jag hoppas att det hjälper, jag längar efter mina 38or!

Hur gör du? Om du gör vill säga...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Har också kört Paolo en tid, bra upplägg och känns inte supertungt med 15 minuter. En snabb promenad med en "mammakompis" kan också bidra till ökad förbränning (ring) Lycka till

2009-11-07 @ 14:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0