Jag, en "Big Brother"?


Att skriva en blogg är att visa en del av livet, i alla fall så som jag skriver den. Jag visar bilder på mina juveler, jag visar bilder på min man, mitt hem och jag berättar om min dag. Den som vill kan se och läsa. Så fungerar det för mig och så fungerar det för många.

Så, vad skiljer en blogg från en "Big Brother"? Är de longlivade "bloggstjärnorna" vinnare i tävlingen?

Ja, resonemanget går att föra i evighet, likheterna är många, så jag tror faktiskt att jag är en tvstjärna. Dock är jag ingen vinnare. För att vinna krävs enormt mycket tid, och på riktigt, det är ingenting som finns i överflöd. Vinnarna erbjuder jag gladeligen förstaplatsen, men det är inte utan en förundran, lika lite som man kan tänka sig ställa upp i en produktion, lika lite borde man väl vilja driva en blogg?

Jag är med i "Big Brother", vill jag det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0