Mode för mig



Jag älskar mode, trender och kläder. Gillar att leta, att shoppa och att bära. Jag vill veta, följa med och ha koll, men jag vill också, mer än något annat, klä mig passande för mig. I mitt nuvarande jag är jag en si sådär 8kg för tung. Det finns helt enkelt lite mer mull på mig än vanligt. Låt gå för att ja nyss fött två barn, yada yada yada för verkligheten ser fortfarande 8kg för tung ut.

För att se snygg ut och passande, kan jag inte köpa de taighta byxor med knäppning fram, som finns i handeln nu. Jag behöver ett par svarta med dragkedja i sidan. Men, vart finns de? Jag har letat och letat...

Nån som vet och har sett?



http://undisputedart.files.wordpress.com




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0