Arg

Min bror har skällt på mig! Han har skällt på mig och på min blogg. Tydligen är jag jättetråkig som bara berättar vad som hänt i min vardag,

-Vem vill läsa att du gått till Öppna Förskolan?!


Ve och fasa, jag tror faktiskt att han har rätt! Jag är i naturen glad av mig men har samtidigt väldigt lätt för att bli irriterad och idiotförklara folk och ting. Kanske är det det han vill se lite mera av, och jag, varför inte. Lika bra som jag säger det kan jag ju skriva det!



Lista på saker som irriterar;

Uppsala som stad, detaljhandeln. Vilken idiot arbetar med utvecklingen egentligen?

Vårt rättsväsende, på riktigt, vem tror att det fungerar?

Dålig service. Har man en affär är kunderna ens A och O, det finns inget viktigare. Hur svårt kan det vara att fatta det?

Det kommer mera... fler saker och utveckling av ovannämnda :-) Men nu kallar jobb!


Tjing!


Kommentarer
Postat av: Cat S

jag tycker om din blogg... för på så sätt vet jag vad du pysslar med =)

2009-09-25 @ 17:34:13
URL: http://atcats.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag må vara tråkig, men jag tycker om att läsa om era Ö fsk äventyr. Det ger mig dock lite dåligt samvete när jag inte kan göra samma saker med min son :-) Kram

2009-09-25 @ 17:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0