Bloggtänk


När man gör det här, bloggar vill säga, så förändras ens vanliga vardagstänk till ett bloggtänk. Helt plötsligt under dagens gång så "ser" man inlägg framför sig. Man förevigar stunden med ett kort och vips så har man (förhoppningsvis) något roligt att skriva om. 

Just nu är jag en handikappad bloggerska, stunderna, inläggen är tydliga men min kamera fattas mig fortfarande! Hade jag haft den hos mig hade dagens inlägg bjudit på pysslande, promenad med Nicke och matlagning a la hela familjen. Men, ingen kamera, inga inlägg... :-( Frida undrade snabbt om jag inte kunde fota med mobilen, och jo, ta kort kan jag alltid, men lägga in dem på datorn går inte. Fråga mig inte varför, helt plötsligt en dag bara så ville det sig inte längre.

Nu har jag hittat ett bord att fixa och trixa lite med. Ska hämta det imorgon och sedan blir det åka av! Slipning, tvättning, målning, slipning igen och ditritandes av några franska ord...

Det kan bli hur bra som helst! Kan bli...

Kommentarer
Postat av: Frida

Kan du inte föreviga ögonblicken med mobilen?



SPH

2009-09-30 @ 21:22:32
URL: http://fridasnyaliv.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Så du har hittat ett bord nu alltså? Spännande! :)



Det vill vi se många bilder på sen :)



Kram Jeanette

2009-10-01 @ 22:27:57
URL: http://alltoingetmedjeanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0