Eufori på Chess


CHESS Blommor o Inredning

Åh så roligt! Är just hemkommen från en kväll på Chess. Annika hade fått nys om att de skulle börja med blomsterkurser och frågade mig om jag ville följa med. Självklart ville jag det och så ikväll bar det av.

Tillsammans med våra älskade mödrar och två andra damer inspirerades vi av Solbritt och Jeanette på Chess. Vi hade så roligt! Älskar att de tänkt igenom konceptet från början till slut. Jag kan ju annars lätt irritera mig på events där ingen tänkt... :.-) men så var absolut inte fallet här. Till och med godisarna var svarta och vita. Att man dessutom var välkommen att plocka som man ville i affären var grädde på moset. Jag kände mig som en äkta florist! hahaha 

Hörde att de även hade andra kurser, förmodligen blir jag deltagare på de också. Jag känner mig riktigt glad och inspirerad. Nu vill jag också jobba i en blomsteraffär!

Min kamera är glömd hos m o p så jag kan inte ta kort på mitt alster just nu, ska försöka få till det under morgondagen.



Bilderna är lånade från Chess egen blogg; http://chessblommor.blogspot.com/ och från Jeanettes blogg;

http://alltoingetmedjeanette.blogspot.com/




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det här inlägget hade jag ju missat... :)

Vad gullig du är o vad kul att du gillade kvällen!!

Mkt smickrande skrivet!!



Tack o välkommen tillbaka. Ta med Thea så vi får gosa lite :)



Trevlig helg!!



Kram Jeanette

2009-10-02 @ 19:45:30
URL: http://alltoingetmedjeanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0