Fixing, FÖRE

Jag håller på och fixar lite... :-) Gillar lätt pyssel och förverkliganden av ideer utan krångel. Hittade två krukor på ICA idag. Antracitgråa, fyrkantiga, vanliga krukor. Snygga som de är i och för sig men tänker att de blir ännu snyggare med en vit stjärna påmålad mitt på. Sen så passar det snyggt i vårt kök, vi har soffkuddar med stjärnor på och en kökshandduk med dito.

En före bild;


Efterbilden kommer imorgon!

Bland plastbåtar, en grön snäcka och två badandes tjejer fick jag idag ett samtal från min kära granne. De höll på att ändra om i barnens rum och undrade om vi ville ärva lite barnmöbler. Förs tackade jag nej men kom snabbt på att det vill jag visst. Möblerna, ett bord och en stol var i furu, men, lite färg skulle snabbt ändra på det!



Kom på lite sent att jag skulle ta kort så skivan hade redan hunnit bli målad...



Efter en strykning.



Tåänker måla dem en gång till i vitt och sen funderar jag på rosa stjärnor... Vi får se! Jag återkommer med EFTER bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0