Frida min vän



Min allra bästa vän har flyttat till Malmö. Hennes pojkvän lever i en illusion om att det skulle vara så mycket bättre där än här... Kanske har han rätt, Malmö är ju en väldigt fin stad, men i relationen Frida Malmö - Jessica Uppsala så fungerar det inte.

De har bott där i lite drygt ett halvår nu och jag börjar känna att det får räcka! Frida, nu är det du som kommer hem!

Skämt å sido men jag satt vid frukosten i morse och kände att min saknad var lite extra stor just idag. Hösten är här, luften är svalare och det är vid just dessa dagar som vi brukar träffas på stan. Vi går omkring lite, shoppar endel och avslutar med fika, förmodligen på 018. Kanske kaffe och paj med vaniljsås?

Jaja, om några veckor är hon här på besök, jag får hålla mig tills dess.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag saknar dig jätte mycket! Vill också vara hemma och hänga med dig och töserna. Snart kommer jag iaf!

SPH

2009-09-18 @ 17:57:05
URL: http://fridasnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0