Hemmakläder


Ända sedan jag var liten har jag bytt kläder när jag kommit hem. Min mamma sa alltid åt oss när vi var små att byt om till mysbyxor, ibland tyckte jag att det var jättelarvigt men gjorde det för det mesta ändå. När man upprepat något tillräckligt många gånger slutar man tillslut att tänka på vad man faktiskt gär, lite så som att man ite tänker på att man måste andas... Numera är det inte bara någonting jag gör utan någonting jag måste göra. Jag kan inte tänka mig något oskönare än att gå i jeans hemma, sitta i jeans i soffan... Usch!


Häromdagen klickade jag hem lite grejer från älskade HM, idag hämtade jag ut paketet på "posten". En skön mysdress fanns däri!


 

www.hm.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0