Jag vill alltid komma ihåg idag



Jag vill alltid komma ihåg idag. Jag vill alltid bära med mig den oerhörda lycka och stolthet jag kände när vi var på väg till Elice gymnastik.

 Jag fick ett samtal mitt under färden och just som jag hör mig själv säga att vi är på väg till första gången på Elices gymnastik så fylls mitt hjärta med värme. Jag kan säga att jag är på väg till gymnastiken med min tös, jag är på väg till Elice gymnastik, jag skjutsar Elice till hennes gymnastik för första gången, min dotter sitter i min bil och vi är på väg till hennes gymnastik...

Det ligger så mycket i händelsen, inte bara själva företeelsen mer vad den står för. Kanske kommer det att komma en dag då jag helst av allt vill slippa skjutsa till aktiviteter, kanske kommer jag vara så uppe i det som vardag att jag inte ser det fantastiska. Om det sker ska jag ta fram minnet av idag. Jag ska känna på känslan och komma ihåg, jag är en mycket lycklig kvinna!

 

Kommentarer
Postat av: Frida

Så fruktansvärt söt! Hade sååå gärna varit med på detta! Får kanske följa med nån gång?

SPH

2009-09-07 @ 20:17:06
URL: http://fridasnyaliv.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej. Vad jag blir avundsjuk på dig som får vara hemma med dina barn och göra saker!!! Du skrev här förut att du älskar att jobba eller liknande. Det gjorde jag också innan jag fick Wilmer, och visst är det trevligt att jobba, men aldrig heltid igen! Det känns som jag aldrig hinner göra allt det där som jag vill göra med Wilmer. Passa på att njut av dina dagar med dina töser. JAg vet att du gör det, men jag påminner dig ändå i fall du skulle glömma. NJUT!! Det var ett tag sedan vi sågs. Det blev ju så "himla tätt" i somras:-) Så nu känns det som evigheter sedan. När kan ni? VI kan tors o fre efter tre samt på helger. Kram Erika

2009-09-08 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0