Leksaker


Jag håller på att fixa om i tösernas rum. Min förhoppning är att vi inom en snar framtid får ett tjejrum och ett mamma pappa rum! :-) I tösernas rum kommer vikväggen a la lekhus från mormor och morfar att stå. Ena fönstret i väggen är utformat som en föräljningslucka och jag håller just på att fixa till en menytavla till den. Hittade servetter med en massa olika muffins på som jag klippt ur och ska decoupera på canvas. Tänker skriva muffins på flera olika språk, ett nytt för varje muffins på bild. Kan nog bli snyggt.

Surfade runt lite på nätet och hittade en tjej som virkar bakverk. Det kan ju absolut vara något! Gillar tårtan!

Klicka för att se nästa bild


Nedan är tjejena annonstext på Blocket.

Hej! Säljer lite virkade bakverk som verkar vara populära till humana priser. Kanske för ett dagis att ha i dockvrån, ett kondis att ha i skyltfönstret,att dekorera med själv eller till julklapp. Möjligheterna är många. Priser: Bullar 20kr/st, Chokladrutor 15kr/st, Ballerinakakor 10kr/st, Biskvier 10kr/st, Maränger 5kr/st, Kulglass 25kr/st, Chokladbollar 10kr/st, Damsugare 15kr/st, Tårtbitar 40kr/st och Bakelser 30kr/st. Maila mig eller ring på 0221-18520 eller 0705727997. Kan skicka per post om ni bor långt bort. Frakt tillkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0