Linas Matkasse -jag är en arg gumma!


Hmm, måste flika in ett litet inlägg om min första leveranskontakt med LinasMatkasse. Jag fick för några dagar sedan med ett mail om att de kommer idag måndag, jag fick ett mess igår som sa det samma och nu, kl 22.42 sitter jag här, på måndag, ja måndag i alla fall i drygt en timme till, och de har inte kommit än...

De har förvisso leveranstid mellan kl.17-22, vilket i sig kan tyckas lite väl sent men låt gå för det då vi vetat om det sedan start, kvart över tio ringde jag dock upp Linas för att se hur de tänkt. De var visst lite försenade och planerade att komma till oss strax innan 23... Jaha. Så, här sitter jag, en mamma till små barn som vaknar flera gånger varje natt och tidigt på morgonen och väntar och väntar... Nu får kassen fanimej komma annars ska jag ringa Lina och be henne komma och ta mina barn i morgon bitti när den här mamman tar igen sin svunna sömn!




http://www.nogg.se/upload/96419/BloggPhoto_96419_21225.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0