Lindex


Jag måste slå ett slag för Lindex och deras kundklubb. Innan töserna var det inte en affär i min melodi men sen deras nedkomst är jag stammis. Barnkläderna håller hög kvalitet och har en oerhört rimlig prisnivå. Damkläderna är helt ok, några guldkorn finns absolut och ett bra basutbud finns i deras sortiment. Men så till stjärnan i kanten, deras kundklubb. Som medlem får man kontinuerligt brev/mail med bra erbjudanden och rabatter. Oftast 30% på valfritt plagg, till både dam och barn. Ur ett kundrelationsskapande perspektiv har de verkligen lyckats. Jag finner mig ofta på Lindex numera, "bara för att jag ju faktiskt får rabatt så jag kan ju lika gärna titta in". Snacka om superbra merförsäljning!

Så, har du inte redan ett kort, fixa det snarast!

Lindex


Några guldkorn;

  


Tröja, 199.- Byxa, 299.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0