På väg


Idag tänkte vi gå till Öppna Förskolan en sväng och leka. Jag har lovat mig själv att gå dit minst en gång i veckan och idag passade perfekt. Efter lite bök och stök kom vi iväg, Thea, Elice, mamman och Nicke...




Självklart var även ryggsäcken på! Undrar vad hon har i den som är så livsviktigt, för livsviktigt det är just vad det är. Ryggsäcken ska absolut på! Vid det eventuella fallet att du som läser detta inte träffat min dotter så kan jag bekräfta dina farhågor. Min dotter är en MYCKET bestämd tös.




Så var vi på väg, Elice med Nicke...


...och mamman med Thea



Att det sen var stängt på Öppna Förskolan just idag blev vi snabbt varse, men lika glada var vi för det. Vi plockade kottar och sprang på grusplanen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0