Räddad!

Pratade med Emma via MSN och fick ett litet uppvaknande...

Jessica säger:
Hej vännen, vad gör du en dag som denna?

Det är lördg kväll kring klockan 22

Emma säger:
poppar, dricker vin o ska strax ta en dusch, vad gör du?

Jag tänker, herregud, ska jag ljuga om vad jag gör? :-)

Jessica säger:
oj, ska du ut och svira

Försöker leda bort hennes tankar, att få henne att inte ställa samma fråga tillbaka...

Emma säger:
Jajjemen!! jag o sara o två andra ska till golden

Jessica säger:
Jag har vikt tvätt, äter en toast och skall strax gå ock lägga mig. hahaha

Kontrasten är för bra för att vara sann, jag berättar min verklighet.

Emma säger:
har inte varit ute på hela sommaren

Emma säger:
är helt kär i låten I know you want me med Pitbull. Helt underbar, rätt sexig tycker jag!

Ojojoj, jag som brukar veta, jag har INGEN aning om vilken låt hon pratar om. INGEN ANING!

Klickar snabbt upp ett nytt fönster, denna gången till min bror, han kanske vet...


Jessica säger:
I know you want me med Pitbull... Borde jag veta vad det är för låt?

jocke säger:
va?

Vet inte vad det är han inte förstår...

Jessica säger:
Har jag sjunkigt för långt ner i mammaträsket om jag inte gör det?

Hoppas att han fattar i alla fall och ber en stilla bön att han inte heller vet

jocke säger:
jag hänger inte med?

hahaha, han fattade inte, kul i sig.

Jessica säger:
en låt...

Förklaringen

jocke säger:
det ringer ingen klocka hos mig heller

Sådär ja! Än finns det hopp för mig! Nu är det radio som gäller, krokodilsången får pausa :-)

Jessica säger:
bra!


Youtube fick bli min lösning. Nu vet jag! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0