Så var det söndag igen


Så var det söndag igen! Just i skrivandets stund har jag lite lugn egentid, Thea sover och Elice och pappan är på gymnastik. Friskis har familjegymnastik på helgerna och efter många månaders suktande från pappans sida är tösabiten äntligen stor nog att få vara med.

Det kliar i mina renovering/snickar/målar- fingrar. Igår målade jag klart stjärnorna på lekbordet och stolen, nu är det bara änglarna kvar sen är det klart. Jag visar bild på spektaklet i färdigt tillstånd. När ett projekt börjar närma sig sitt slut vill jag gärna ha ett nytt i tankarna. Jag blev inspirerad av en artikel i UNT i fredags för helt plötsligt insåg jag att jag faktiskt BEHÖVER ett nytt skrivbord. Hahaha, min man förstog inte riktigt behovet... Men hur som, jag vill ha ett gammaldags skrivbord med svarvade ben och 2-3 lådor under. Helst en nätt historia. Nån som har något förslag? Fördel om det finns på loppis för jag ska ju såklart måla om det! Sen vill jag även hitta ett litet runt pelarbord alternativt litet runt med hyllplan under. 

Jag går på möbeljakt i veckan!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0