Alskade ni!

Hej!

Haha, det kanns som om jag ska skriva ett vykort! Sa har, till var fordel stralar solen mest jamt numera. Igar var det till och med sa varmt att mannen min fick ga in och lagga sig pa soffan en stund far att han tyckte att det var for varmt... Ni som kanner mammen min forstar att da ar det varmt! Ingen fara pa taket for honom dock, han blir ju pepparkaksbrun sa fort han tanker pa solen...

Naval, sol innebar -hav, bad, strand, inte innomhus och dator :-) Ni forstar...

Nu ar det bara dagar kvar tills vi kommer hem. Just nu langtar vi inte ett dugg! Vi har gjort, men absolut inte nu. Markligt det dar med ens psyke, tycker mig nastan kunna ta pa stegen i en process. Glorifiering, allt ar fantastiskt! Vardag, hemlangtan, -gud sa fort tiden gatt och sedan hemresa.

Sammanfattningsvis kan sagas att, spanjorskor ar valdigt fina i haret, har ater man inte gurkor, siesta ar ett verkligt begrepp som biter sig fast aven da tiden att lamna det at historien for langesedan passerat. Engelska -vad ar det? Nej det har vi inte! Hansyn, hur stavas det sa du? Varfor, vad innebar det??

Tills vi kommer hem igen och datorn ar i mitt vald varje kvall... :-)

Adios!

Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt att se/höra att ni har det bra. Om ni inte vill åka hem, tänka på att våren förhoppningsvis har tagit ett grepp om Uppland när ni kommer. Kram

2010-04-05 @ 19:30:20
Postat av: Frida

Äntligen! Man slutar ju liksom aldrig att hoppas och så en dag så fanns det bara där när man gjorde sin rutinkoll, ett nytt inlägg!

Njut av sista tiden nu.

Massor av pussar & kramar



SPH

2010-04-06 @ 18:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0